سلام دوستای عزیز
بعضی از دوستان به ایدی من اومدن ویه سری سوالات در خصوص سایت ها به خصوص سایت های کلیکی داشتن که تصمیم گرفتم جواب سوالاتشون رو توی این پست بذارم که سایر دوستان نیز استفاده کنن و اگه همچین ابهاماتی داشته باشن رفع بشه!
قبل ار فعالیت در سایت ها و کسب درآمد حتما به این نکات توجه کنین...!
✡️نکته ی 1 : دوستان اکثرا کسایی که برای اولین بار درسایت های کلیکی ثبت نام می کنن با درآمد کم روزانه ( حدود 1000 تومن) دل سرد میشن و همون اول بدون کلیک و فعالیت سایت رو ترک میکنن و دیگه ادامه نمیدن.
دقت کنین درآمد اصلی از این سایت ها فقط از راه کلیک نیست...!
✅1. یکی از مهمترین روش های کسب درآمد از این سایت ها خرید زیرمجموعه های اجاره ای است شما میتونین با خرید زیرمجموعه اجاره ای و با تعویض کردن زیرمجموعه های غیر فعال و مدیریت های آن ها سودی بین 15 تا 30 درصد میرسین!
✅2. دومین روش افزایش سود و درآمد ارتقا پلن عضویت هستش که محدودیت های عضویت رایگان رو از بین میبره
✅3. سومین روش درآمد که در اکثر سایت ها این ماژول وجود داره خرید سهام و سرمایه گذاری در سایت است که سود های ماهیانه دارن هر چه قدر که پولتون تو سایت بمونه به مراتب سود ماهانتون بیشتر میشه. که برای سرمایه گذاری های طولانی مدت تو سایت ها خیلی میتونه تو کسب سود بیشتر بهتون کمک کنه.
@ptcbtc98
✡️نکته ی 2 : اکثر کسایی برای اولین تو این سایت ها ثبت نام می کنن مشکل عدم اعتماد دارند...!
شما میتونین به دو چند روش از سرمایه گذاری در این سایت ها مطمن بشن.
اولا تمام سایت هایی که معرفی می کنیم کاملا تست شده هستند و هر سایتی که مشکلی داشته باشه از سایت حذف یا اطلاع داده میشه بنابراین با خیال راحت میتونین تو سایت هایی که معرفی می کنیم فعالیت و سرمایه گذاری کنین. لذا برای آگاهی و همینطور لینک های ما حتما به سایت سربزنید.

روش بعد که خودتون تجربه میکنین و خیالتون راحت میشه از پرداختی سایت اینه که خودتون برای چندین روزدر سایت فعالیت کنین ومینیمم مبلغ رو توی سایت بذارید در حد 2 تا 5 دلارو بعد از اینکه حداقل میزان برداشت (2 تا 5 دلار) رو کسب کردین میتونین به حساب تون برداشت بزنین و بعد از این پول به حساتون واریز شد و خیالتون از معتبر بودن سایت و پرداختی داشتن سایت راحت شد میتونین فعالیت در سایت رو ادامه بدین.
@ptcbtc98
روش بعدی رفتن به انجمن سایت و قسمت اثبات پرداختی ببینین که کاربران برداشتی داشتن یا نه
و اما روش بهتری نیز برای سایت های کلیکی وجود داره که نیاز به وقت و سرمایه گذاشتن هم نداره اونم اینه که از سایت های مانیتورینگ برای استفاده کنید و برداشتی اون سایت رو بررسی کنید.


به سایت زیر برید و خودتون بررسی کنید
https://netbusinessrating.com

-------------------------
Telegram: @ptcbtc98
-------------------------
aparat : aparat.com/ptcbtc98
-------------------------
website : https://www.emoneyspace.com/btcptc98