در حال بروز کردن

امروز میخواهم اپلکیشنی را به نام Pivot شما معرفی کنم که می توانید روزانه از آن حدود 2-3 دلار کسب درآمد کنید . روش های مختلفی برای کسب درآمد از این اپلکیشن وجود دارد که در  ادامه به معرفی آن می پردازیم . شاید اسم این برنامه را در کانال های تلگرامی شنیده باشید ولی هم اکنون میخواهیم با توضیح مفصل درباره این اپلکیشن ، این اپ را معرفی کنیم .

با توجه به قیمت سرسام آور و هنگفت دلار و بیت کوین و اینکه وقت کمی برای این برنامه می گذارید ، یکی از بهترین گزینه ها برای درآمد است .

معرفی اپلکیشن Pivot

اپ Pivot یکی از سرمایه گزاری های شرکت Binance هست . این شرکت جز یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است . روال کار برنامه Pivot ، مانند یک شبکه اجتماعی است که شما با مشاهده ی مطالب دیگران امتیاز کسب می کنید . این اپ تاکنون بیش از 100,000 دانلود داشته است .

این برنامه با توجه به امتیاز های کسب شده ی هر روزتان به شما مقداری پول می دهد . واحد امتیاز های این برنامه Power نام دارد .

سیستم پرداختی این اپلکیشن هم بیت کوین است .

حداقل برداشتی این اپلکیشن هم 0.0006 بیت کوین است ؛ همچنین مقدار 0.0002 بیت کوین ، کارمزد برداشت آن است . این اپ برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شده است . حجم این برنامه 10 مگابایت می باشد .

آموزش ثبت نام و دانلود اپلکیشن

توجه کنید قبل از دانلود و نصب شما باید یک حساب Google ( در قسمت تنظیمات -> حساب ها ) داشته باشید . همچنین برای دخیره درآمد و امتیاز ها باید در برنامه وارد حساب کاربری Google خود شوید .(عکس و توضیحات در پایین صفحه) .

از فیلترشکن یا VPN هم استفاده نکنید .

برای دانلود و ثبت نام در اپ Pivot بر روی بنر های بالا کلیک کنید 

امتیاز ( Power )

شما با انجام یک سری کار امتیاز کسب می کنید . این امتیازات به صورت روزانه هستند و بعد از پایان هر روز دوباره صفر میشوند .

پس از پایان هر روز ، با توجه به کسب امتیازات آن روز به شما پاداش ( پول ) تعلق میگیرد .

هرچه امتیازتان بیشتر باشد درآمدتان نیز بیشتر است .

برای کسب روزانه 2-3 دلار باید حداقل روزانه 30 تا 40 هزار امتیاز کسب کنید .

راه های کسب امتیاز

دعوت دوستان : شما میتوانید در صفحه معرفی دوستان ، لینک خودتان را دریافت کنید و آن را پخش کنید . به ازای هر نفر که با لینک شما عضو این برنامه شود به شما 10000 Power پاداش تعلق می گیرد .