🔷 ارزهای رمزپایه که معروفترین آنها بیت کوین است به سرعت در حال رشد بوده و پیش بینی میشود در آینده ای نزدیک، جایگزین ارزهای فعلی جهان شود.

🔷 پیش بینی بانکهای بزرگ جهان و تحلیلگران ارشد اقتصادی دنیا حاکی از آن است که ارزش هر بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۲۰ میلیون دلار برسد و این به معنی یک شانس بزرگ و اتفاق شگفت انگیز برای کسانی است که بیتکوین یا درآمد بیتکوینی دارند.

برای فعالیت و شروع درآمدزایی، از بیت کوین چند مرحله ساده پیش رو داریم. ابتدا باید یک حساب بانکی بیت کوینی ایجاد کنیم تا بتوانیم درآمدهای خود را در آن حساب واریز نماییم. پس از آن، باید در سایتهای کسب درآمد ثبت نام کرده و با فعالیت روزانه که حداکثر یک ساعت طول میکشد اقدام به کسب درآمد کنیم.

مرحله دوم: ثبت نام در سایتهای کسب درآمد

در تمامی سایتهایی که در معرفی میشوند ثبت نام کنید. این سایتها، همان سایتهایی هستند که از آنها درآمد بیت کوینی کسب خواهیم کرد. فقط قبل از ثبت نام به نکات زیر توجه کنید:

👈 در هر سایت فقط یکبار ثبت نام کنید و چند اکانت باز نکنید در غیر اینصورت اکانتهای شما مسدود شده و درآمدتان از بین خواهد رفت.
👈 از کامپیوتر یا لپتاپ برای ثبت نام و ورود به سایتها استفاده کرده و سعی کنید از گوشی یا تبلت استفاده نکنید.
👈 تغییر آی پی یا همان تغییر اینترنت اشکالی ندارد به شرطی که شخص دیگری از همان اینترنت برای ورود به سایتها استفاده نکند در غیر اینصورت اکانتان مسدود میشود.
👈 در کل بهترین حالت این است که از هر کامپیوتر و اینترنتی که در زمان ثبت نام در سایتها استفاده میکنید در لاگین های بعدی نیز از همان کامپیوتر و اینترنت استفاده کنید.

کسب درآمد ارزی - PTCBTC98
🔷 تمامی سایتهایی که برای کسب درآمد معرفی میشوند دارای اعتبار بوده و تاکنون هیچ مشکلی نداشتند ضمنا اعتبار این سایتها را میتوانید از سایت netbusinessrating.com چک نمایید. این سایت، معتبرترین سایت رنکینگ سایتهای درآمد آنلاین است که اعتباردهی را عمدتا براساس کامنت اعضاء سایتهای کسب درآمد انجام میدهد. به عبارت دیگر، نظرات من و شما و سایر اعضاء سایتها رتبه اعتباری آنها را مشخص میکند.

🔶 برای هر سایت، یک لینک ثبت نام داده میشود و بعد از آن، ویدیوهای آموزشی نحوه ثبت نام و کسب درآمد در آن سایت ارائه میشود. با کلیک کردن لینک ثبت نام و پیروی از ویدیوها فعالیت خود را استارت بزنید.

❇️ کانال بی تی سی پی تی سی 98 ❇️

🔻 آموزشهای تخصصی این کانال ۱۰۰% تضمینی بوده و درآمد بیش از 0.01 بیتکوین در ماه را ممکن میسازد. سرفصل مطالبی که در این کانال آموزش داده میشوند عبارت است از:

➖ هابینگ و تجمیع درآمد
➖ چشم انداز ارزهای دیجیتال
➖ بازی با ارزهای دیجیتال
➖ ماینینگ مبتنی بر ابر
➖ تبدیل ارزها به دلار و ریال
➖ سرمایه گذاری دیجیتال
✔️ استارتاپ، عرضه اولیه و قرارداد اتر
✔️ سرمایه گذاری درازمدت
✔️ سرمایه گذاری کوتاه و میان مدت
✔️ معاملات روزانه
✔️ پامپ و دامپ
✔️ معاملات آنی و لحظه ای
➖ جذب رفرال مستقیم

🔻 در مرحله تخصصی، برای افزایش درآمد از سایتهایی که تا الان معرفی شدند نیاز به سرمایه گذاری خاصی نیست اما اگر تمایل به انجام ماینینگ و معاملات بیتکوین داشته باشید نیاز به سرمایه گذاری از ۵۰ دلار به بالا خواهید داشت. هرچه میزان سرمایه گذاری بیشتر باشد درآمد نیز بیشتر خواهد بود.

🔚 مطالب مهم و تکمیلی ‼️

🔶 دوستان عزیز با آموزشهای رایگانی که به شما داده شد روزانه میتوانید چندهزار ساتوشی از سایتهای معرفی شده به دست آورده و ذخیره نمایید. این ساتوشی ها طی چند ماه و حداکثر طی ۲ سال آینده به سرمایه چند صد میلیون تومانی برای شما تبدیل خواهند شد.

🔶 براساس آخرین پیش بینی جهانی، قیمت هر بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ میلادی از مرز 1 میلیون دلار خواهد گذشت. با توجه به اینکه تمام پیش بینی های قبلی تا امروز محقق شده است لذا رسیدن قیمت هر بیت کوین به 1 میلیون دلار طی دو سال آینده تقریبا قطعی است. بنابراین توصیه میکنیم این فرصت استثنایی و گرانبها را از دست نداده و از کار کردن در دنیای ارزهای دیجیتال غافل نمانید تا دو سال دیگر جزو گروه پشیمانها نباشید.

🔶 بیتکوین هم مانند طلا و دلار دچار نوسان قیمت میشود. لذا نگران افت قیمت بیتکوین نباشید زیرا موقتی بوده و امری طبیعی است.

🔶 اما نکته نهایی: آموزشهای تخصصی جهت کسب درآمد بیش از ۰.1۵ بیتکوین در ماه فقط در "پکیج های آموزشی" ارائه میشود. برای بهره مندی از این آموزشها لازم است پکیج آموزشی انفجار بیت کوین را خریداری نمایید.